خیرماندگار

خیرماندگار می‌کوشد تا با تولید دانش و انجام پژوهش در زمینه وقف و امور خیر، ارائه آموزش و مشاوره جهت توانمندسازی و ارتقای عملکرد مؤسسات خیریه، ایجاد سامانه جامع خیر ایران و پایگاه اطلس خیر ایران به منظور ایجاد بستری برای هم‌افزایی امور خیر، ایجاد واحدی برای ارزیابی و پایش عملکرد خیریه‌ها در کشور و فرهنگسازی در حوزه امور خیر از طریق تولید محصولات هنری و برگزاری رویدادهای خلاقانه و نیکوکارانه، شعار «هر ایرانی، یک نیکوکار» را محقق کند.

مراکز خیر ماندگار

پژوهشكده مطالعات وقف و نيكوكاري (خيرماندگار)

پژوهشكده مطالعات وقف و نيكوكاري (خيرماندگار)

پژوهشکده پژوهشكده مطالعات وقف و نيكوكاري(خيرماندگار) در جهت تولید دانش امر خیر، فرهنگ‌سازی و ترویج نیکوکاری و اصلاح و بهینه‌سازی روش‌های مدیریت امر خير، فعالیت خود را با همکاری دانشگاه اصفهان از دی ماه سال ۱۳۹۵ تحت نام مرکز پژوهشی آلاء (مطالعات نوین وقف و امور خیر در ایران) آغاز و از سال ۱۳۹۹ طی مصوبه هیات امنای دانشگاه اصفهان با ارتقاء به پژوهشکده، فعالیت خود را ادامه داده است.
اطلاعات بیش‌تر اطلاعات بیش‌تر
مرکز توسعه نیکوکاری (متن)

مرکز توسعه نیکوکاری (متن)

ماهیت فعالیت‌های این مرکز، تسهیلگری و تنظیم‌گری در حوزه امور خیر و نیکوکاری است. به عبارت دیگر، مأموریت‌های این مرکز، اصلاح روش‌های مدیریت خیریه‌ها، جمع‌آوری و در دسترس‌ قراردادن اطلاعات برای گنشگران امور خیر و توسعه روش‌های نوآورانه نیکوکاری است. 
اطلاعات بیشتر اطلاعات بیشتر
مرکز فرهنگ نیکوکاری

مرکز فرهنگ نیکوکاری

ضرورت ترویج نیکوکاری در جامعه در راستای تحقق شعار «هر ایرانی، یک نیکوکار»، عاملی شد که مرکز فرهنگ نیکوکاری خیرماندگار شکل بگیرد. مأموریت مرکز فرهنگ نیکوکاری، تولید ایده و محتوای فرهنگی، جریان‌سازی و ترویج نیکوکاری است.
اطلاعات بیشتر اطلاعات بیشتر

پویش «سرمایه ماندگار» آغاز به کار کرد

پویش «سرمایه ماندگار» با هدف جمع‌آوری کمک‌های خرد برای تامین هزینه یک صد جلد کتاب «سرمایه‌های ماندگار» و اهدا به خیریه‌های سراسر کشور در پلتفرم «مردمانیم» آغاز به کار کرد.
06 فروردین 1403 06 فروردین 1403

آمار‌های خیر ماندگار

نظرسنجی نیکوکاری

نظرسنجی نیکوکاری

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.
شرکت در نظرسنجی 25 سوال
شرکت در نظرسنجی 10 دقیقه
شرکت در نظرسنجی شرکت در نظرسنجی