اخبار

مدیرکل فرهنگ یاسوج: گاهی یک عکس به‌اندازه چند سازمان حمایتی اثر دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان یاسوج در کارگاه آموزش عکاسی که به همت دبیرخانۀ جشنوارۀ ملی عکس نیکوکاری در شهر یاسوج، برگزار شد، گفت: امکان دارد یک عکس که از دریچه دوربین یک هنرمند بیرون می‌آید می‌تواند به‌اندازه چند سازمان حمایتی در سطح جامعه تأثیر داشته باشد.
18 تير 1403 18 تير 1403

تهیه‌کننده بومرنگ در گفت‌وگو با هنر آنلاین از دلایل ساخت سری دوم این مستند گفت

تهیه‌کننده مستند بومرنگ گفت: در دوره ساخت مستند بومرنگ یک با چالش‌های متعددی مواجه شدم به‌طوری‌که قصد نداشتم بومرنگ دو را بسازم، اما تماس‌های مردمی و تأثیرات بومرنگ اول بر زندگی آنها مجابم کرد که بار دیگر پشت دوربین قرار بگیرم و مستند بومرنگ دو رقم خورد.
17 تير 1403 17 تير 1403

یاسوج میزبان دومین کارگاه جشنواره ملی عکس نیکوکاری

بیرخانۀ جشنوارۀ ملی عکس نیکوکاری در راستای برگزاری سلسله‌جلسات  آموزشی خود، کارگاه آموزشی با عنوان "از لحظه تا روایت، سفری در ماهیت مجموعه‌های عکاسی" را در روز ۱۴ تیرماه سال جاری در شهر یاسوج واقع در استان کهکیلویه و بويراحمد برگزار می‌کند.
10 تير 1403 10 تير 1403

جیرفت؛ میزبان نخستین کارگاه جشنواره ملی عکس نیکوکاری شد

رویداد سه‌روزۀ آموزشی «عکاسی مستند اجتماعی» با همت دبیرخانۀ جشنواره ملی  عکاس نیکوکاری در شهرستان جیرفت واقع در استان کرمان برگزار شد. برگزاری  کارگاه‌های آموزشی به شکل نظری و عملی و گفت‌وگو با فعالان امور خیریه ازبرنامه‌های این رویداد بود.
03 تير 1403 03 تير 1403

سیمای نیکوکاری شهر اصفهان منتشر شد

به همت اطلس خیر ایران از ارکان خیر ماندگار، سیمای نیکوکاری شهر اصفهان منتشر شد. این گزارش در نتیجه انجام مصاحبه با 30 تن از افراد فعال در محیط نیکوکاری اصفهان و سنجش نظرات آنان در مورد این محیط به‌وسیله پرسش‌نامه آماده شده است.
20 خرداد 1403 20 خرداد 1403

مدیرعامل انجمن خیریه چهارده معصوم اهواز از 36 سال فعالیت این مرکز گفت

کلاهدوز مدیرعامل انجمن خیریه چهارده معصوم(ع) در پنجاه و پنجمین نشست «یک چای، یک تجربه» گفت: انجمن خیریه چهارده معصوم(ع)  با ۳۶ سال فعالیت از قدیمی‌ترین و بزرگترین خیریه‌های استان خوزستان است.
13 خرداد 1403 13 خرداد 1403