اخبار

عمو اکبر در هفتادمین نشست «یک چای، یک تجربه» از طلوع بی‌نشان‌ها گفت

هفتادمین نشست از سلسله نشست‌های «یک چای، یک تجربه» روز دوشنبه 16 مهرماه با حضور اکبر رجبی، مدیرعامل مؤسسه خیریه طلوع بی‌نشان‌ها برگزار شد. عمو اکبر در این نشست از 17 هزار فرد معتادی گفت که در «طلوع بی‌نشان‌ها» پاک شدند.
18 مهر 1403 18 مهر 1403

دومین جلسه کارگاه آموزشی «مالیات بر درآمد حقوق» برگزار شد

جلسه دوم کارگاه آموزشی «مالیات بر درآمد حقوق» ویژه مدیران و اعضای مؤسسات خیریه و سمن‌ها به مدت 3 ساعت در روز دوشنبه 9 مهرماه با تدریس دکتر فرید رضازاده (مدرس و مشاور امور مالیاتی) به‌صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.
14 مهر 1403 14 مهر 1403

جشنواره ملی عکس نیکوکاری در ایستگاه پایانی / اهدای تندیس نیکوکاری به برگزیدگان

در اختتامیه «نخستین جشنواره ملی عکس نیکوکاری» که روز پنجشنبه 12 مهرماه با حضور دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره و جمعی از اهالی هنر و نیکوکاری در محل خانه هنرمندان ایران برگزار شد از برگزيدگان این جشنواره تقدیر و با اهدای تندیس نیکوکاری به نفرات برتر، از آنها تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
14 مهر 1403 14 مهر 1403

نیکوکاری دغدغه جهانی/ هنر در ایجاد تحولات مثبت در جامعه نقش مهمی دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین علی ملانوری، مدیر مرکز خیر ماندگار در بازدید از نمایشگاه نخستین جشنواره ملی عکس نیکوکاری که در محل خانه هنرمندان ایران برپاست، اظهار کرد: این نمایشگاه، الهام‌بخش و شوق‌انگیز است. ما باید به هم یاد بدهیم که تنها زندگی نمی‌کنیم و باید در کنار دیگران به ساختن یک زندگی بهتر و رسیدن به آرمان‌هایمان فکر کنیم.
09 مهر 1403 09 مهر 1403

گشایش نمایشگاه عکس نیکوکاری با استقبال پرشور مخاطبان

نمایشگاه نخستین جشنواره ملی عکس نیکوکاری که در آن آثار برگزیده این جشنواره به نمایش درآمده است، جمعه، ششم مهرماه 1403 با حضور پرشور اهالی  خیریه، فعالان اجتماعی و هنرمندان در محل خانه هنرمندان ایران، گالری استاد  مرتضی ممیز گشایش یافت. در این رویداد، تندیس نیکوکاری؛ اثر فاخر استاد طاهر شیخ‌الحکمایی نیز رونمایی شد.
09 مهر 1403 09 مهر 1403